Komedija o starim prijateljima u novim pozama je premisa uvrnuto zabavne komedije iza koje stoje dvojica saradnika i dobrih ortaka. Aleks Gregori i Piter Hajk su kreirali scenario u kome ima i autobiografskih sastojaka (Hajk je upražnjavao grandiozne žureze u svom domu, eh ta mladost-ludost), a koji su i zajednički preneli na veliko platno, u svojstvu ko-režisera.
Sama priča nas odvodi na Hemptone (pripada Long Ajlendu, delu Njujorka), u fensi izletničko naselje imućnijih slojeva američkog društva. U raskošnoj vikendici Erik i društvo često organizuju tematske žurke. Iako su svi već tridesetogodišnjaci, to im nimalo ne smeta da se glupiraju i provode poput tek stasalih tinejdžera. Zaplet dolazi onog momenta kada Erikov otac saopšti da je vikendicu stavio na prodaju. Zadatak da što pre proda ovu nekretninu ima zgodni agent prodaje Keli na koju Erik nije uopšte ravnodušan. Postavljeni rok za prodaju (1. maj) se neumitno bliži, pa društvo smišlja način da dostojno obeleži rastanak. Biće to žurka za nezaborav…
Površno bačen pogled na trejler realno nije ulivao bogzna kakvo poverenje. Lakonski sam konstatovao da se radi o još jednoj sladunjavoj razbibrigi, bez pravog smisla za zdrav humor. E, pa priznajem da sam bio u zabludi. Zajednički trud se isplatio, jer smo dobili pravo osveženje u žanru komedije. Posebno ako imamo u vidu da su mnogi slični izdanci potekli iz holivudske radionice u poslednje vreme izloženi ruglu iz pera filmskih kritičara.
A Good Old Fashioned Orgy predstavlja vedar pogled na život, odiše pozitivnom energijom (što se vidi i na samom kraju, kroz jedan emotivno oslikan detalj) i preko potrebnim optimizmom. Motiv čvrstog prijateljstva odlično je poslužio kao zamajac od koga se razvija storija u pravom smeru. Duhovite dosetke, zanimljivi dijalozi, upečatljivi likovi (i to svako na svoj osoben način), poneki urnebesan geg i ludačka grimasa jesu opipljivi aduti koji šarmiraju ljubitelje ovako tematski orijentisanih filmova.
Na konzistentan narativ se nadovezuje odmerena gluma. Ugledna glumačka postava pružila je zadovoljavajuće performanse. Džejson Sadekis (Jason Sudeikis) pokazao je još jednom da mu izuzetno leže komedije, tu se oseća kao riba u vodi, s obzirom da može nesmetano da demonstrira komičarske veštine (blagi izraz lica i oštar, brz jezik čine dobitnu kombinaciju). Ostatak ekipe takođe zavređuje pohvale. Tajler Lejbin (Tyler Labine) se odlično snalazi u koži dobroćudne sirovine i osvaja naklonost spontanim i, pre svega, nepredvidljivim scenskim nastupom, gde umešno koristi sposobnost improvizacije.
Krhka plavuša Lesli Bib (Leslie Bibb), uprkos činjenici da je duboko zašla u četvrtu deceniju života, ponosno pokazuje svoje zanosno telo, uz neodoljivi osmeh (što je odavno postao njen zaštitni znak). Za likove koje tumači, to je uglavnom dovoljno. Pomenuo bih i relativno anonimnu Mišel Bort (Michelle Borth), glumicu koja fascinira prirodnim seksipilom (često nastupa u TV-serijama), uz iskrenu nadu (ili bolje reći želju) da ćemo imati mogućnost da je viđamo i u dugometražnim filmskim projektima.
Atraktivni kadrovi na plaži, ali i na ludačkim žurkama, jesu plod sugestivnog rada kamere. Adekvatni soundtrack prati ludorije opičene družine, što samo upotpunjuje kompletan utisak. Dakle, više nego prijatno sam iznenađen, te stoga toplo preporučujem ovaj komični urnebes koji vas definitivno neće ostaviti ravnodušnim.[yasr_multiset setid=0 show_average=’no’]
Autor: Boban Marković